mandag 25. april 2011

STORE nyheter!!!!

Nå kan eg ENDELIG fortelle dere noe kjekt!!
For en tid tilbake ble eg sport av Renate/Ullpurka, om eg kunne tenkt meg å vært en del av design teamet til


Og gjett om eg sa JA!!
Klart eg ville!!

Så fra utfordring 8 som kommer ut nå om noen dager kan dere se mine forsøk på å henge på disse flinke damene..
Vi er 4 Norske (eller eg er jo svensk :)) og 2 danske damer.
Og de er såååå flinke!

Nå må dere henge dere på og være kreative med de flotte bildene som blir utfordringene.

Gleder meg virkelig

Klem
Maria

3 kommentarer:

  1. ooh vilka roliga nyheter, grattis, grattis! o glad påsk också!
    kram!

    SvarSlett
  2. Gratulere Maria, dette blir bra. Du er ei kjempeflink dame og dette gleder jeg meg til å følge med på.Klem Bente

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye!
    Du er så dyktig og jeg skjønner godt at du ble spurt:)
    Gleder meg til å se hva du tryller frem.
    Klem:)

    SvarSlett