torsdag 25. august 2011

Robin 19 år

Hei igjen!

(notice!! I have two postings today. Please scroll down for CuC)

Dette kortet laget eg til min eldste sønn sin 19 års dag sist uke.
Det ble visst litt steam punk inspirert...
Eg har lagt inn klokkeslett og dato når han ble født..



Papir: Tim Holtz
Stempler: Norsk Stempelblad og Panduro
Charms: Kort og Godt
Ellers:  Tim Holtz "filmstrips", bokstaver fra et Pion Design ark

Vil gjerne melde dette kortet til disse utfordringene:

Ett trykk-Manne kort med stjerner 
Kort o Mania: Mann/ Gutt ( 30 aug )
Scrapà`long-Anything goes (28 aug )

Takk for meg
Klem
Maria

8 kommentarer:

  1. hold da op, hvor er den bare rålækker.waww

    klemmmm

    SvarSlett
  2. Så stilig. Takk for at du scrapper mer med oss hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. Lekkert kort, dette ble kjempestilig!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  4. Så lekkert!
    Stilige detaljer:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  5. Lekkert kort i tøffe farger! Digger det jeg Maria.

    Klem Renate

    SvarSlett
  6. Så flott guttekort:)
    klem bente.....

    SvarSlett
  7. nyyyydelig og flott kort du har laget her :D
    takk for at du deltok på vår utfordring nr 45!
    klem fra Linda S. L
    -kort o mania-

    SvarSlett