søndag 19. juni 2011

Tre små burdagskort og en liten påminnelse

Hei Igjen!

Her kommer tre små burdagskort til venninner til min datter. 
Når de var her i hennes selskap tok eg portrettbilder av alle sammen.
Så  har eg nå laget personlige kort til de.
Etter å ha fått lov å legge de ut med bilde, kommer de nå på "trykk"


  Her har eg brukt Bazzill, Marianne dies, Karen Marie Klip sommerfugler,
 Kort og Godt hvit rose og Wild Orchid Craft roser

 Bazzill ark ,Spellbinders dies, Wild Orchid Craft og Kort og Godt blomster,
 Karen Marie Klip sommerfugler og Kort og Godt stempel og Prima halvperler

Bazzill papir, Spellbindersdies, Martha Stewart hjørnepunch, blomster som tidligere og det samme med sommerfuglene..


SÅ...........
Ikke glem at på torsdag skal eg være spesial gjestedesigner for 

Håper dere kikker innom da også, og ser hva eg har laget...
De har noen herlige stempler...!!

Takk for at du kikker
Klem 
Maria

5 kommentarer:

  1. åhh så koselig:) Så personlig med bilde på <3

    SvarSlett
  2. nåååå hvor er de dog smukke

    klemmmm

    SvarSlett
  3. Kjempefine bursdagkort!! Det blir så personlig og flott når en bruker bilder!

    Klem

    SvarSlett
  4. Disse var max skjønne da:) Klem

    SvarSlett
  5. Åhhh så søde og personlige kort til veninderne
    klemmm

    SvarSlett