mandag 7. februar 2011

Fikk en "award"

Tenk å få en award!! Har lest på mange blogger at de ikke ønsker noen awarder...Men eg ble veldig glad eg, at noen hadde tenkt på meg...Og "noen" er ingen ringere enn Bettina :) En superflink scrappere som eg er så heldig å være i samme designteam som i Craft Us Crazy.
Og selvsagt tar eg mot den...
Tack Bettina! Du hade fått två stk , och jag förstår varför :) Du är så himla duktig...
Ta en kikk over i hennes blog..

Så skal mann sende denne videre til 3-5 flinke scrappere som enda ikke har så mange følger (mindre enn 3000)
De blir:
Rita - En helt ny blogger, med en skikkelig flotte blog. Hun lager masse nydelige kort og andre ting. Hun er helt klart verdt et besøk
Bente - Ei herlig dame, som lager noen flotte kort og mye mer, og som eg får mye inspirasjon fra:)
Så min kjære syster Lena- som eg lærer mye fra og som støtter meg i tykt og tynt.. Älskar dej!!Ha en flotte dag allesammen Klem maria

2 kommentarer:

  1. Takker for awarden og at du tenker på meg, så kjempekoselig:)

    SvarSlett
  2. TUSEN TUSEN TAKK,Maria! Min aller første award :) Ja nå må du forklare meg hva jeg gjør videre... er ikke helt inne på alt ennå.

    SvarSlett