onsdag 1. oktober 2014

Card and scrap




Hallo folkens!

1 oktober..
og i slutten av denne mnd begynner julepynten dykke opp i mange butikker.
Vi var en tur til Ullared i Sverige for nesten en mnd siden, 
og da var allerede julepynten på plass der.. 

Man hvis vi skal lage vår julepynt, så trenger vi litt lenger tid.
Så her kommer et forslag fra meg 

I

vil vi denne gangen se

DIES

Her kommer mitt bidrag
 Diesen eg brukt er
Spellbinder rund, scallopped rund og oval scallopped.
Esken er laget med en punch fra We R memory keepers. 
Charms fra Kort og Godt.
og en liten ballchain og twine.


Ark har eg fått fra vår sponsor denne gangen

Sponsor

Og bilde er fra vår fasta sponsor

Sponsor


Håper du slenger deg på vår utfordring! Vi må ha ditt bidrag innen 13 okt.

Takk for at du kikker , 
og legg gjerne igjen en kommentar.
Klem 
Maria


2 kommentarer:

  1. den er bare såååå super flot ♥ knuzzz

    SvarSlett
  2. Så flott denne var Maria :) Jeg har også lyst å begynne på julekort o.l , men får vente til jeg kommer hjem fra høstferie :) Da satser jeg på å bestille noen nye flotte juleark og at kreativiteten blomstrer..hihi :) Er jo litt tidlig med jul i butikkene, de kunne godt ha ventet til 1.nov ;) Det kan jo være de kjenner hverandre, men min gutt har gått barne og ungdomsskole her i byen,så et år på Karmsund -elektro og så Haugaland- IKT. Etter det var han lærling. Ha en fin dag Maria, skal du på Scrap4fun treffet? Klem fra Inger Marie

    SvarSlett