fredag 28. oktober 2011

KOM #4


Denne gangen tenkte eg ikke være med, men.....
Så fikk eg nesten abstinenser når kl nærmet seg 20.00 på mandag kveld.
Så slengte eg sammen et kort på 20 min , og tok bilde inne (noe eg aldri ellers gjør) og sendte inn
Her er resultatet:


Papir: Bazzill og Panduro
Stempel: Stempelglede og NSS
Dies: Spellbinders
Punch: Fiskars (snøkrystall edge), og ukjent punch snøkrystall i hjørnet
Swirl: Prima
Blomster: WOC
Blonde: Lokal butikk

Takk for at du stakk innom. Ha en flott helg :) 
Klem
Maria

Melder også på kortet til disse utfordringene:
The Paper Shelter: Anything goes ( 1 nov)
Crafts and me: Use blue ( 1 nov) 


1 kommentar:

  1. Fabulous card love your image and colour choice. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    SvarSlett