søndag 8. april 2012

Konfirmasjonskort




Da er årets konfirmasjonskort laging igang <3 



Valgte å bruke de herlige papirene fra Pion design, da de er så vårlige og sarte.
Laget det ganske enkelt, da arkene er så flotte i seg selv.


Tekststempel er fra Kreativ Hobby.


Legger det til i disse utfordringene:
Kreativ Hobby: Konfirmasjon (27 april)
Just us girls: sketch 
Scrappekammeret: Til konfirmanten
Anything goes : anything goes
Ett trykk: noe gult-båndet på kjolen til engelen (25 april)


Takk for at du kikker, og ha en fortsatt god påske...

Klem
Maria

lørdag 7. april 2012

Made by Janet = Digital Paper






Denne tagen er laget til en uformell konkurranse som Janet hadde inne på sin blogg..
Eg fikk ikke noen stemmer, desverre... Haha ;)
 Tror ikke de polske damene vet vem eg er ;) . Mens de sikkert kjenner hverandre allesammen ...

Legger den til i disse utfordringsbloggene :

2sisters : sketch (13 april)
Anything goes: anything goes (16 april) 
The Cutie pie: Fav stamp (14 april) -Homemade with love 
Scrapperiket: perler/bling (14 april)


Takk for at du besøker meg,
 og legg gjerne igjen spor etter deg ;) 

God påske 
allesammen
Klem
Maria 

torsdag 29. mars 2012

Guttekort


En liten oppdatering her inne kreves, synes eg.
Her er et guttekort, laget til en klassekamerat til min datter..








Legger dette til hos disse utfordringsbloggene:
DYSU: sew it (4 april) 
Nordsalten Hobbyklubb: Maskulint (30 mars)
KortOMania: Gutta Boyz (30 mars)
Papirdokkene: Alt er lov (4 april) 
Takk for at du kikker :)
Ha en flott torsdag 
Klem
Maria

onsdag 21. mars 2012

Anne 12 år

Det ble et bursdagskort igjen idag...

Anne 
blir 12 år på fredag...


 Ark fra Pion , Bilde er fra Hobbyhimmelen sitt klippeark..
Dies er fra Marianne Design og Go Kreate (tag)


Tekststempler fra NSS. Bånd Kort og Godt.
Blomst fra WOC

Her har eg brukt en Spellbinders die og en Marianne Design die, bånd fra Søstrene Grene. Ark fra Pion.

Takk for at du kikker og legg gjerne igjen en kommentar <3

Ha en flott onsdag kveld.
Klem
Maria 

Legger det til i disse utfordringene:
Papirdokkene: til damene (26 mars)
Marianne`s Design Divas: Spring into spring (14 april)
Totally gorjuss: Spring 
Kortgleder: Vår/påske (1 april)
DYSU: Fav color (23 mars) 
Scrappekammeret: bruk bånd (4 april) 

tirsdag 6. mars 2012

Tuva 10 år

Da må  eg jo også legge inn min yngste datters bursdagskort...

TUVA
ble 10 år med dunder og brak :)
Klassefest med over 40 gjester, familieselskap, og feiring i syden..
Slå den!!

Motivet her fra 
minnet meg om henne..


 Et posekort med Maja- og Panduro ark.
Blomster fra Kort og Godt og WOC.
Motivet er farget med Pro Markers. Prima Halvperler. 
NSS tekststempler.
Dies fra Spellbinders, Magnolia og Go Create.
Blonde fra Scrappekjelleren.
+++



legg merke til de isblå øynene <3 


Legger denne posen til hos disse utfordringene:

Papiravisen: Altered (18 mars) 
Passion for Promarkers: For female relative Vant denne eg!! <3 
Stamptacular sunday: TEXT Me  I won this one!!
Sketchy colors: rosa, blå, beige 
Just us girls: Sketch 

Pro Marker Norge: Fargelegg i duse toner (25 mars)
Crafts and Me: Pretty in lace ( 7 mars) 
Papir dokkene: Pastellfarger
Takk for at du besøker meg
Legg gjerne igjen en kommentar <3

Klem
Maria

torsdag 1. mars 2012

Craft us crazy

This is kind of funny actually...

I have desided that  I need a break from all DT work a while, because of my health..
So these two projects for 

Craft us Crazy 
&
Card and Scrap

will be the last for a while AND I get to post them on the same day *LOL*

Over to the posts...


This time we have a colorchallenge for you 


These are the colors we want you to be inspired by:


For me these colors are so lively and cheerful...
Just like a child..
I used this digistamp from our sposor 

to make a playful giftwrap to easter


I have used
Paper: Panduro
Dies: Spellbinders
Stamp: LOTV
Ribbon: Søstrene Grene 
Bag: Søstrene Grene 
Now head over to our challenge to see what you can win :) 

Have a nice day
Maria 


I am entering this to these challenges:
Scrappekammeret: Barn (5 mars)
2 sisters challenge: Anything goes (2 mars) 
DYSU: Things with wings




Card And Scrap #22

Sløyfe 

Over til Norsk...siden dette er en Norsk/Dansk blogg...

 Vi har to flotte sponsorer denne mnd også:


&


Her har eg brukt ferdig fargelagt digibilde fra 
The Paper Shelter, og digipapir fra 
Made by Janet..


  Eg har laget et posekort med en hvit papirpose fra Panduro,
Blomster fra WOC, Bånd fra Søstrene Grene, Dies fra Nellie Snellen , Kakesrviett og 
noen hjertenåler fra Inkido.
Eg har også endel glitter på blomstrene, vinger og hjerter på motivet, og distresset motivets kanter med Rangers distresspute.


Siden disse er mine to siste DT oppgave på en stund, vil eg også takke for alle koselige kommentarer og fått og håper at dere fortsetter å komme innom bloggen min.
Eg skal IKKE slutte å lage kort , bare gjøre det når det passer meg ;) 

Klem
Maria

Legger dette inn hos disse utfordringene:
2 sisters challenge: Anything goes 
Crafts and me: Pretty in lace 
Papirdokkene: Pasteller 
DYSU: Things with wings