Da er årets konfirmasjonskort laging igang <3
Valgte å bruke de herlige papirene fra Pion design, da de er så vårlige og sarte.
Laget det ganske enkelt, da arkene er så flotte i seg selv.
Tekststempel er fra Kreativ Hobby.
Legger det til i disse utfordringene:
Kreativ Hobby: Konfirmasjon (27 april)
Just us girls: sketch
Scrappekammeret: Til konfirmanten
Anything goes : anything goes
Ett trykk: noe gult-båndet på kjolen til engelen (25 april)
Takk for at du kikker, og ha en fortsatt god påske...
Klem
Maria


